piątek, 24 lutego 2017

5 OSÓB, KTÓRE WARTO ŚLEDZIĆ #1

JAKUB "RZEŹNIK" RZEŹNICZAK 

Wiem, że często moi znajomi „od meczy” dziwili się, o co mi z nim chodzi… kilkakrotnie spadła na niego fala krytyki, nie raz spieprzył mecz,  nie raz słyszał okrutne okrzyki od swoich kibiców… a i tak jest uśmiechnięty, nie poddaje się i daje z siebie wszystko. W skrócie- oddaje swoje serce grą. Motywuje drużynę a potem razem zdobywają piękne brameczki. Życzyłam mu 100 goli w lidze ale to jest- na jego pozycji- nie realne. A wiecie czym on to przewyższa? Lata grania w Warszawie. Zagrał około 373 meczy w Legii! A należy do tego klubu jakoś 13 lat… Nie znam go osobiście ale śledząc go w Internecie dostrzegłam kilka dobrych cech… pomaga ludziom, nie przejmuje się falą krytyki i potrafi przyznać się do winy. Około 4 lata ciągle go śledzie i już nie przestane. Dla mnie na zawsze będzie moim ulubionym zawodnikiem, który kocha swój klub bardzo bardzo! I nadal marzę o jego koszulce. Każdy kto do niego napisze na pewno otrzyma odpowiedź.





SYLWIA GACZOREK

Kobieta, która miała trudniejsze początki… w gimnazjum opuszczała dużo lekcji, W wieku 16 lat mieszkała sama, miała ciężko finansowo, często bywało tak, że jadła same zupki chińskie. Zaczęła pracę w salonie fryzjerskim i wtedy wszystko powoli się zmieniało. Ona nie poddała się wtedy i podąża jak najdalej. Teraz można zobaczyć  ją w bardzo cenionym salonie fryzjerskim, do którego przychodzą gwiazdy i nie tylko. Nie raz widziałam ją w telewizji… Ona jest kolejnym przykładem na to, że samemu można wytrwać, tylko trzeba dać z siebie wszystko i pracować na własną przyszłość, bo nikt od tak nam nie da super pracy.. Trzeba spełniać swoje marzenia!! Na youtube można znaleźć filmiki w jej wykonaniu, na których pokazuje m.in. jak pielęgnuje swoje piękne włosy :)




MAJA SABLEWSKA

Dla mnie wspaniała kobieta. Prowadzi dwa programy na TVN. Pomogła już wielu kobietom w swoim studio i jestem pewna, że wiele kobiet oglądających jej program zmieniło swoje życie. Maja sama w sobie jest przykładem na zmianę. Czuć od niej szczerość i prawdziwość. Większość ludzi, z którymi współpracowała jako menedżer (Doda, Marina, Górniak, Kukulska) zyskało. Maja przyczyniła się m.in. do zmiany Królowej w ostrą babkę na scenie (Rabczewska). Najpiękniejsze jest to, że zawsze starała się pozostać w cieniu swoich podopiecznych…




EWA "KILLER" CHODAKOWSKA

Chyba nie muszę tej Pani przedstawiać. Ona zmieniła tysiące Polek! Tak, ona! To ona motywuje nas codziennymi postami! To ona poświęca siebie dla nas! Jest trenerką fitness a w swojej pracy jest zabójcą, ponieważ nie odpuszcza i każdy musi dać z siebie wszystko. Ma ponad 2 000 000 polubień na facebooku! Kilka razy dziennie wrzuca metamorfozy swoich podopiecznych. Ja też dzięki niej zmieniłam swoje życie i do tej pory staram się zdrowo odżywiać. Trenerka wszystkich Polek.




MARCIN "RÓŻAL" RÓŻALSKI


Jest przykładem na to, że książki nie ocenia się po okładce. Wygląda jak wygląda, jestem pewna, że nie jedna osoba się go boi. Całe ciało w tatuażach. Nie zawsze zwraca się z pełną kulturą i często używa wulgaryzmów. Co mnie w nim zaciekawiło? Jego dobre serce. Ale przecież ja go nie znam, więc skąd ta pewność? Widzę jak kocha zwierzęta. Dzięki temu mogę stwierdzić, że jest dobry. Jest prawdziwym wojownikiem, który w ringu zostawia swoje zdrowie. Nigdy nie odpuszcza i walczy do końca. A jak jest prywatnie? Nieustannie udziela się na temat zwierząt. Ostatnio wypalił sobie na głowie numer 269. (Ten numer to symbol związany z wydarzeniem sprzed kilku lat. Na jednej z farm w Izraelu przeznaczony do uboju cielak został szczęśliwie ocalony. Zwierzę miało na sobie wypalony numer 269. Aktywiści z całego świata zaczęli robić sobie na ciele ten sam znak w geście solidarności z cierpiącymi zwierzętami. Część z nich robi sobie tatuaże, bardziej odważni opalają swoje ciało.)  Różal często zwraca na siebie uwagę, po to by po prostu ludzie weszli w jego profil i pomogli potrzebującym.




* * * * * * * * *

Mam nadzieję, że każdemu chociaż jedna osoba się spodoba :) Dziękuję za ostatnie pozytywne komentarze! To właśnie dzięki Wam tu jestem z jeszcze większą energią, a Ci co we mnie nie wierzą... zajmijcie się swoim własnym życiem, buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Śledzę Sylwię, Maję i Ewę! Uwielbiam je! Zawsze dają tyle motywacji i pozytywnej energii. Każdą z nich śledzę na social mediach i ogromnie podziwiam!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Sylwię! Ma wielki talent jeśli chodzi o fryzjerstwo :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis, chociaż fajnie by było, gdybyś podała 10 profili :) ja zachęcam do obserwowania profilu Marcina Artura Jabłońskiego, świetnego motywatora, z którym miałem możliwość przeprowadzenia wywiadu na blogu :)
    Czekam na kolejne Twoje wpisy! :)
    www.lifestylebypw.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły i treściwy komentarz! ;)

      Usuń
  4. Chodakowska wcale się nie poświęca - to jej praca, ona ma z tego korzyści finansowe ;P Nie mówię, by jej nie śledzić, ale poświęcenie to nie jest :D
    Meh, szczerze przyznam, że poza tą panią o żadnej z postaci nie słyszałam. No i żadna jakoś szczególnie mnie nie interesuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie się poświęca bo- ładnie pisząc- pracuje dzień w dzień. Wstawia posty, dodaje filmiki, odpisuje na meile. Kto by nie chciał mieć takich korzyści?

      Usuń
  5. Świetny post bardzo motywujący.
    Tych osób które przedstawiłaś kojarzyłam tylko Chodakoawską. A tu jest więcej osób godnych pochwały jak i naśladowania ❤ Zaskoczyłaś mnie Sylwią Gaczorek ✌ Dziewczyna jest świetna i najlepszym przykładem, że trzeba mocno chcieć coś osiągnąć aby to wykonać 😉
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różala - za jego podejście i dobre serce!

    OdpowiedzUsuń