środa, 4 marca 2015

Jestes najlepsza/y

  • Nigdy się nie poddawaj.
  • Nigdy nie pozwól się poniżać.

Ty jesteś najważniejsza, nie oni. Jesteś wyjątkowa. Jedyna taka, nie ma innej. Kazdy z nas jest inny. Nie jestes gorsza, brzydsza.. Niestety ludzie dziela sie na tych "lepszych" i "gorszych". Popelniaja blad. Wszyscy jestesmy rozni lecz tak samo wyjatkowi.
Nie chodzi mi o kolor wlosow, oczu. Jesli rozumiesz moje teksty, moje przeslanie- czytaj dalej. Nie chce mi sie tlumaczyc tej tezy, prosze o wyrozumialosc-pisze na telefonie.

Ostatnio pewnien chloptas powiedzial mi, ze jestem &/'wisnqisnwi. Z jego punktu widzenia ja jestem ta zla, on ten dobry. Jest idealny, nie popelnia bledow, nie ma do czego sie przyczepic.
To nie jest tak, ze wiekszosc ludzi tak ma? Zazdrosc, zlosc. "Zazdroszcze jej tego, ze jest wysoka i ma dlugie nogi, a ja jestem niska i gorsza". Nie myslmy tak. Jesli bedziemy tak uwazac, Zle na tym wyjdziemy. Ona ma dlugie nogi i jest szczupla- moze zostac modelka; za to Ty jestes niska i piekna- mozesz zostac fotomodelka. Nie zapominajmy o sobie.
Znasz taka osobe, ktora bez operacji plastycznych wyglada IDEALNIE? (Np. prosty nos, duze oczy, duze usta, wyrazne kosci policzkowe, plaski brzuch, smukle nogi, dlugie nogi) wszystko takie piekne w jednym. Oczywiscie, ze tak. To Ty, ja. Moze nie jestem szczupla, lecz madra. A inteligencja w 100 razy przewyzsza urode.


Kolejny podzial ludzi to "biedni i bogaci"
Powinnas pamietac, ze nie ma ludzi brzydkich.  Byc moze nie maja ("brzydcy") wystarczajaco pieniedzy aby zadbac o siebie, bo np. ktos ich okradl, zostali z kredytami etc.  Gdy sie rodzimy nie mamy wplywu na to, w jakim domu bedziemy mieszkac.
Zauwazylas na pewno to, ze kiedy ktos ma duzo, duzo, duzo pieniedzy wyglada przepieknie. Ma wszystko! A ten menel pod sklepem nie ma nic. Ta pierwsza osoba mogla sie wybic przez seks-tasme;zyje w luksusie. A ten z pod sklepu? Byc moze wychowywali sie w podobnych rodzinach, lecz los sie usmiechnal tylko do tej pierwszej.

A co z tymi pieniedzmi?
Jestes pewnie mloda. Nie walczylas o Polske, o to by Twoje wnuki teraz mowily w naszym ojczystym jezyku.  Na szczescie kilka osob z tamtych czasow zyje. Przetrwali powstanie, a teraz...nie maja pieniedzy na leki. ONI NIE MAJA, A TAMCI W SEJMIE MAJA ICH ZBYT WIELE. Pomoga nam? Nie jestem tu by zartowac...

Zadaj sobie pytanie:
-Czy kiedy wygralabym 10000000 zł, przeznaczylabym 50%, 20%, 5% na potrzebujacych? Na ten przyklad wyzej? Na dzieci chorujace? Czy wolalabym wziac je dla siebie, wybudowac sobie wille z basenem, kupic dobre samochody?

* * *
Ostatnio Zaczelam myslec o tym. Ja majac duza sume plny'ow, uzyczylabym wszystkim w mojej rodzinie na splate kredytu. Nawet tej ciotce(przyklad) ktorej nie lubie, z ktora sie nie odzywam. Dlaczego? BO LUDZIOM TRZEBA WYBAczac(lecz o tym nastepnym razem). Nastepnie po mojej rodzinie sa potrzebujacy.
Gdybym miala jak, pomoglabym kazdemu. Uwierz mi.

Nie moge pomoc Ci pienieznie, lecz slownie. Przez moje rozpisywanie sie. Chociaz tak chce Ci pomoc a Ty pamietaj o tym.

Nie znasz mnie i ja to szanuje.
Nie jestem ta zla, lecz ta druga.


najważniejsza osoba w moim życiu

0 komentarze:

Prześlij komentarz